Monday, January 07, 2008

queen ifrica


Genocide

babylon a use might and a try fight right...
bloodsucking vampires, so they crawl by night.
we a go burn dem burn dem, til dem know themselves
wipe the tears from your eyes, love will never leave us down, i wear a upful crown
yeeeh!



Daddy

daddy don't touch me there
i'm gonna tell on you one day, i swear
can't you see i'm scared
you're supposed to be my father

to all the mothers out there
give a listening ear
pay attention even if the man a pastor
you haffi make sure before you trust him wid your dawta
plus him wi even try fi tek yu son as brawta...

if you know seh it a gwaan and turn a blind eye
then yuh judgement a go pile up bout a mile high


--> and, while i don't agree with 'before you know it is another baby,' i love this song too!


Below The Waist

you know me nah go box yuh down baby
no, me jus wan hol you down baby
him say, gwan go put on you thong, baby
and before you know it is another baby

you know we only going through a phase
so come tell me sorry soft inna me ears

nuh nasty up me house when me jus done shine
mi cyaan search you phone, but you waan search mine
a war when de whole a dat combine



love her!

No comments: